Vara vänner

MMMMM sitter inne i mitt nystädade rum, lyssnar på Miio-vara vänner och känner mig allmänt illa till mods. Måste vända den här dagen strax.. antingen med lite shopping eller ett pass på SATS, eller båda! :)
Jag hatar att jag kan bli såhär låst av mig själv och mina egna känslor. Det kan handla antingen om att jag är i konflikt med någon, att det är en tenta som kommer eller att jag bara är allmänt svarsjuk. Då blir jag såhär sittande, ugglande .. det är lite jobbigt.

Idag är jag sugen på att grilla & dricka öl. Men ska styra middag med tjejerna från skolan och seeen: all in för första gången på Nymble. ^^ Börjar med mitt fantastiska kaffe, lite SATS och går lös med sminket. Dags att göra nåt åt den här dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0