Behöver omstart!

Just nu känns det bara så .. tungt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Jag har egentligen inga stora problem, men av någon konstig anledning tycks jag skapa mig det. För kunde jag jobba hur mycket som helst, plugga hur mycket som helst, till och med träna, betala räkningar, hålla koll på mig själv osv. Nu; inget.

Skolan flyter framåt, intresserar mig inte just nu. Jobbet är bara tidsfördriv med betalt. Vårdar inte min vänskap eller relation till familjen osv. Jag vårdar verkligen inte relationen till mig själv och det känns bara allmänt meningslöst. Tentan är om tre dagar och jag har knappt öppnat böckerna, det är i och för sig som det brukar.. men ändå.


Jag har ett starkt sug att ta tag i saker egentligen, men till vilken mening... egentligen? Älskar att få det fint omkring mig, få bekräftelse och glada miner, uppskattning. Men det är väl inte en tillräckligt stark kick längre, jag behöver en omstart! Behöver få njuta av en strand, lite semester.. kanske göra något nytt. Jag undrar om jag verkligen ska plåga mig igenom tre år i skolan utan uppehåll bara för att, eller om jag ska ta den paus som jag så desperat behöver och fundera. Men jag hatar såna där, som "funderar" sig igenom en halv livstid och sen undrar var livet tog vägen.


Jag vill leva. NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0