Ibland vill man framåt..

Jag är en sån där som för det mesta strävar efter snabb framgång. Jag vill att saker och till ska hända nu. Men just den här morgonen har jag funderat mycket över det där. Just nu befinner jag mig i ett väldigt tillfredsställt tillstånd. Jag känner inte direkt att jag behöver någonting alls. Jag har allt jag behöver. Därför är det nu dags att satsa på ett billigt liv. Det är ju inte så illa som det låter. Jag bor hemma, jag får alla resor betalda, all mat betald. Det ända jag behöver bry mig om är min egen telefonräkning. Därför tänker jag låta mitt VISA svalna och satsa på träningen och sluta hetsäta. Jag vet att det ändå inte tröstar som jag vill att det ska. Träningen däremot, hur illa jag än tycker om den innan jag sätter igång, får mig att känna mig friskare och gladare. Tänker slänga ner joggingdojjorna och ipoden i väskan o ta med mig hem. Följer upp senare hur det har gått.. men jag är taggad!

Nu ska här bakas Oscar || tårta till avgångsfikat. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0