"Vilka små bröst du har!"

Haha dagens fan:

Vaknade tidigt, åt min frukost på altanen i solen med mamma och vi tog en tur till stan efter långpromenaden med Freddie. Väl hemma var jag så svettig och solsugen att jag tog cykeln med min rosa bikini till Tower Beach för att sola. La mig med vattenflaskan och mp3n på min handduk och stekte, huuur gött som helst. Och standen var helt tom på folk. Knäppte upp biknin när jag solade ryggen, blir ju snyggare bränna då. När jag skulle vända på steken upptäckte jag ett gäng småkillar som spelade folboll i sanden. Meckade mig runt ändå och lyckades lägga mig tillrätta med bikiniöverdelen vilandes på tuttarna, haha! Tyckte att dom hela tiden härjade lite väl nära mig så tog ur mp3n till slut för att höra vafan de va frågan om. Först då upptäckte jag deras desperata försök till busvisslingar och som skrattade och fnittrade med sina pojkröster utan bas. Skrattade lite för mig själv och satte i mp3n igen. Men när jag utan mening råkade öppna ögonen såg jag att dom skrattade åt nånting. Smög ur mina hörlurar igen och hörde: "Vilka små bröst du har!"

Haha visste inte hur jag skulle reagera, var nära att gapa tillbaka men kände mig liite för gammal för det. Men lilla gubben, man ska inte kasta sten i glashus ;)

Var lite kluven över syftet med allt. Först busvissla, försöka få kontakt och styla runt som fan. Sen helt ogenerat skrika att jag har små bröst? Vart ville han komma?? hahah

Och jag är stolt över mina bröst! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0