Varför är jag så glaaad?!

Idag är jag verkligen trött som ett litet as! Var med mamma, mormor och mammas kusin i Askersund på marknad imorse. Fick sova kanske 5-6 timmar eftersom jag somnade vid 2-3 inatt! Puh.. sen skulle mamma till Örebro så hängde med. Råkade onödighetsshoppa, ångrar mig lite.. men älskar mina nya prylar! Köpte en liten grej till Micke också som ja vet att han kommer gilla, 25åringen :)

Kort inlägg.. men ville mest bara dokumentera ;D haha Här kommer coolingen med sina nya prylar :

Notera dom två röda märkena i pannan, så går det när man är klantig med fritöserna! haha jag ber till GUD att jag slipper ärr, men vaffan.. man lever bara en gång. (?) så varför inte stänka lite frityrolja på sig? eller?

aja, natti ;D


Dags att gratulera Jonna Bröms på 20årsdagen också, hon får den stora äran att nämnas i min extremt omtalade och lästa blogg! haha Grattis Jonna, den stora flickan! :)<3

Kommentarer
Postat av: Malin Österman

Hej!

Finns det nån möjlighet att jag skulle kunna få se ditt arbete om revirbeteende :P ??? Jag vet att du inte känner mig, men behöver lite inspiration xD

2010-05-01 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0