Hey!

Började dagen klockan 05:00 med två kanelbullar och en kopp varm choklad. Sen bar det av till jobbet och klockan 06:00 startade min öppningsutbildning i köket på donken, USCH va jobbigt det var! haha hade verkligen problem med motivationen till att putsa varenda liten yta av rostfritt när jag inte ens hade lärt mig steka ägg! Men det är säkert precis lika viktigt.. eller jag vet inte. Rätt gött med förändring och variation, såå imorrn fortsätter livet med ännu en otta i oset på donk. Jobbade över några timmar för att sen möta upp Annapanna för en fika. :) Sen gick vi en långpromenad i solen med Freddie och fick lite energi och livsglädje..

Nee ja orkar inte blogga om en helt vanlig dag utan poäng.... hatar själv att läsa sånt! haha
Så det får bli en bild istället!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Åååh, vår!

2010-04-12 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0