En heldag fylld men konstiga känslor!

Vaknade sent idag igen. Jag tänkte: Idag ska bli en bra dag. Minns faktisk inte hur morgonen såg ut riktigt, trots att det bara var några timmar sen. Jag vet i alla fall att jag har ätit frukost och gått två promenader. Sen tog jag en biltur till kyrkogården och rensade Axels grav. Jag borde verkligen göra en massa saker idag. Jag borde ha plockan i ordning, jag borde ha tvättat, jag borde ha köpt present åt mamma och jag borde ha kollat upp reseplanerna.

Dagen gled mig ur händerna helt enkelt.

Och har någon slags lågstämd känsla och ett ganska lätt men bestämt tryck över bröstet. Har lite ångest, bara lite idag. Jag vet inte om jag är redo att ta tjuren vid hornen än. Vill ju inte förstöra min dag. Varför är jag inte glad idag? Jag förstår faktiskt inte.

Nu blire mera SATC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0