Det är OKEJ att vara tjejig!

Jag vet inte varför, kanske beror det på uppväxten, men av någon anledning så har jag alltid försökt att dölja mina flickiga sidor. Tror kanske att jag ska bli mer respekterad då, men det tror jag inte längre. Och med risk för att låta lite "mode-bloggeska-wannabe" så kommer här en liten uppdatering om vad jag VILL HAAA!

Till att börja med slänger jag upp den första officiella bilden på mig med piercing. Har inte bestämt mig för vad jag tycker än, men ska byta smycke så fort som möjligt för att se om det blir som jag tänkt mig. Reaktionen som är mest populär hittills är "Jahaa, har du piercat dig.... okej." Alltså inte "Jahaa, har du piercat dig.... va fint." haha, jag bryr mig inte så mycket, tycker ju själv inte att det ser så bra ut med läkarsmycket. Hur som helst, här kommer den ;D


SÅÅJA, och för att få in dom där bilderna i datorn krävdes ett antal svordomar & timmar (typ). Men nu vare dokumenterat, o de blir inge mera blogga idag. Tjarrååå

Kommentarer
Postat av: annabrrooo

Snyggis anna :)

2010-04-06 @ 19:55:10
Postat av: sofia

Det blev verkligen jättejättejätte FIIINT :)

2010-04-07 @ 11:20:38
URL: http://sofiaivarssson.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Woow! Det var oväntat, men riktigt snyggt! Passar dig ;)

2010-04-25 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0