Och vart tog dagen vägen?

Skolan gick någorlunda snabbt och, för en gångs skull, var jag riktigt bra på nånting! Det där med elektriska kretsar och magnetism har helt plötsligt blivit min grej! Men när jag fick höra att dom flesta i klassen pluggar i snitt 6-8 timmar om dagen blev jag rädd. Jag pluggar, alltså då jag koncentrerar mig och gör vettiga saker, kanske 4 max 5 timmar om dagen. (På vardagarna) Såå idag bestämde jag mig för att skriva klart labrapporten så att jag kan plugga viktigare saker imorgon. Tenta närmar sig och Micke kommer nästa vecka, och då vill jag ägna hela min energi åt honom och Stockholm. Det ska bli så himla mysigt och skönt att äntligen få andas ut i hans armar. Där ligger jag bra :D Men men, ikväll har dagen flugit iväg framför TV:n, några mackor och lite godis.... och nu ska jag lägga mig och läsa min älskade bok "Snabba Cash". Sååå bra, än så länge!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0