Humörgrubbel

Joorå, och så mår man piss igen. Ena sekunden kan jag vara ganska tillfreds med allting, kan tänka mig att lägga mig och läsa och tugga på en macka eller bara sitta vid datorn. Men innan jag kommit till skott har jag blivit för hungrig eller för trött för nånting alls. Jag behöver någon, någon som får mig att komma till skott med saker och ting. Det räcker inte med ett telefonsamtal längre, jag saknar närhet, kroppsspråk.. att träffa en av de riktiga vännerna eller Michael. Usch, och inget bra på TV går det heller.
Imorse låg jag i sängen till 11, åt lite godis, läste, pratade i telefonen och lite sånt.. sen damp brevet som jag väntat på ner i brevlådan och dagen startade. Jag försökte aktivera mitt abonnemang men misslyckades. Chattade med tele2 som sa att det aktiveras den 28:e. Då insåg jag att jag behöver en ny telefon. Min har ju slutat ladda sig självmant, måste sitta och hålla i den. Så jag satt på blocket, tradera, pricerunner och allt möjligt tills jag, med lite hjälp av Micke, Becca, Björn och mamma, kom fram till att det inte var en bra idé att köpa en förmodligen stulen telefon på blocket utan hellre köpa en billigare med garantier och sånt. Björn tyckte dessutom att jag skulle köpa en cash med tanke på "hur jag har behandlat mina telefoner innan". Jag fattar INTE vad han menade ;O Såå mitt engagemang gick i botten, jag tog en dusch, städade, kollade tvättstugan.... som självklart var fullbokad typ tre miljoner år framåt. Klämde in en tid på söndag eftermiddag.
Och nu sitter jag här. Jag skulle lätt kunna traska bort till friskis & svettis och skaffa mitt förbannade årskort nu men är inte på rätt humör. Orkar inte laga mat, pallar nästan inte ens göra mackor. Men det ska jag nog göra i alla fall, ringa Micke och få en energiboost typ. It's gonna take A LOT to drag me away from you, Mikeeey :D
kramkram



Kommentarer
Postat av: wulff

kom hem nu köna!!! :)

2009-09-29 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0