Höstmys

Och precis när jag skulle börja på mitt halvdeppiga självömkningsinlägg ringer telefonen. Man blir alltid lika glad av lille Björnes samtal! Han kan allt knepen att muntra upp en! Men jag tror bestämt att det är nåt knas med min lur, jag hör knappt vad folk säger längre! Den behövs bytas ut men jag har ingen lust att lägga ut tusenlappar på en normal och någorlunda fungerande telefon.. beställde abonnemang eller hur det nu stavas, från csn:s hemsida. Så det blev comviq kompis för 19 kr/månad inklusive fria sms till alla. Kändes som en av dom bättre dealarna jag har gjort den senaste månden. Har fan shoppat för en mindre förmögenhet den senaste månden, och inte har jag lyckats åstadkomma något vidare heller.
Nääe nu blire "Ensam mamma söker" och ett glas pucko. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0