En skitkul historia!

Med feberfrossa gav jag mig iväg för att köpa mer toapapper då ett antal gått åt till min förkylning, för er som vill veta. Bestämde mig för att jag behövde mer frisk luft och promenerade längs vattnet en stund, varpå Micke ringde och vi pratade en stund. När jag går där, släpar fötterna efter mig och är mitt uppe i någonting jag ska berätta, får jag syn på en orange lapp på marken med en klar text på. Jag kan dock inte tyda texten från min höjd då den är väldigt liten och det är relativt mörkt ute. Jag säger till Micke "Åh, en lapp.. fan va spännande..den sitter på en kotte eller nåt..det står "Det skulle vara väldigt trevligt om ni plockade upp efter era" AAAAAAAAAAAAHHHHH HUNDSKIT!!!" Någon sjuk person har satt ett meddelande till alla som inte plockar upp efter sina hundar, på en ÄKTA HUNDSKIT!! Jag kastade iväg skiten av ren förskräckelse och sprang över vägen och drog min hand mot gräset tills jag nästan fick sår! Micke tyckte jag var barnslig som plockar upp saker från marken.. det kanske var lite dumt, men hur stora är oddsen att det är en hundskit man plockar upp?????? USCH hahahh
Och kul nog traskade jag upp och köpte toapapper på ica, jag fick skrattanfall för mig själv i kön.. och folk tittade på mig. hahahaha aaaa shit va kul man kan ha.. shit, hihi
men nog om det..... nu blire desinfektionsmedel över hela armarna och en skål med glasssssss. kramkram

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Mohaha!

2009-09-19 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0