En lite ovanlig tisdag

Orkar inte ta dagen från början till slut, det är troligtvis ändå ingen som är intresserad av alla detaljer har jag kommit på.. men de skapar helheten. Hur som helst:
Jag bestämde mig rätt tidigt imorse att det får vara slut på min älskar walkman mobil, den ska lagas, men den får gå i pension tills vidare ;) Så det blev en stund framför datorn, grubblade lite över vad jag egentligen behövde.. inte särskilt mycket egentligen.. det ska gå att ringa, smsa, ta någorlunda skarpa bilder och lyssna på musik. Det är det jag gör.... såå det fanns en uppsjö av helt okej bra telefoner från Sony Ericsson till överkomliga priser.. men då insåg jag att jag hade ett krav till på den. Den ska gärna ha någon fin färg också.. och då steg priset vill jag lova. Den här gången rådfrågade jag mig inte runt särskilt mycket, vet ändå att alla skulle säga att det var onödigt osv. Så jag tog tåg och bussar hela vägen till netonnets lagershop i veddesta. Gick raka vägen till hyllan, plockade upp den och gick till kassan. Med fetaste drulleförsäkringen (nästan iaf) gick den på en bra bit över tre papp. Usch, ångest.. men å andra sidan. Nu kan jag vara nöjd och belåten med min telefon ett bra tag framöver. Sony Ericsson C901 Precious Peach.
Och när jag väl kom hem insåg jag att halva dagen hade gått.. det blev lite tv och en dusch och vips! Bara någon halvtimma tills de e tvdags igen, och jag som skulle gjort förberedelseuppgiften idag. Vi har ju lab imorrn!! Men jag ska nog klara mig, ska fråga mig för imorrn bitti om den andra, den första klarade jag någorlunda..usch va ointressant....
Har slut på schampo för första gången sen jag flyttade in, så tänkte ta en sväng till Ica i kylan.. lyssna på radio eller nåt på telefonen. Har ingen sladd till datorn, rätt snålt att det inte följde med.. hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite bilder från lägenheten o området Anna:)

2009-09-29 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0