"Snabba cash" & nya lyan

Under de senaste två veckorna har jag roat mig, så fort jag haft några minuter över, med att läsa "Snabba Cash". Och ni som läst den vet att en stor del av boken utspelar sig på MIN gata, malmvägen, i Sollentuna. På något sätt gör det att boken känns mer verklighetstrogen. Författaren beskriver liksom min väg från dörren till pendeltåget och om Turebergs skola osv. Och bara för att beskrivningen kommer mig så nära inpå livet, börjar jag fantisera mig bort av resten av historien. ALLT i den känns verkligt. Jag bara älskar den!
Och på begäran av "anonym" kommer även lite bilder på nya lyan. Ursäkta mitt korta inlägg, men jag somnar snart.. måste duscha också. IMORRRN kommer Micke :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha anonym det är nog jag det (emelie wulff) haha :D fan va mysigt du har de!



Jag läser också snabba cash nu, fan va läskigt att det är vid dig! :O

2009-10-01 @ 23:04:26
Postat av: rebecca rules

fint du har fått det! jag kommer snart och hälsar på <3

2009-10-01 @ 23:12:28
Postat av: Sabbe

Uh där kommer jag trivas bra när jag kommer och terroriserar dig om 9 månader eller så! ;)

2009-10-16 @ 02:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0