När jag startade den här bloggen..

Då hade jag energi! Det kom såna där stunder med inte alltför långt mellanrum som jag kunde få energi till saker och ting. Jag vill ha ett mål. Jag har ett mål, och det kan låta lite väl fjolligt i min sitution.. men jag tror att en stor orsak till min brist på energi beror å min vikt och min fysiska kondition. Så till sommaren ska jag komma tillbaka i ett riktigt fit tillstånd. Till exempel har jag inte köpt nån choklad idag, haha! Men nog om det..

Nog om allting förresten, jag vill gå en promenad, så det så!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du, jag har tänkt jag ska sätta upp ett såntdär mål jag också! Fan har gått upp sju kilo sen jag blev sambo haha! Saknar dig här hemma! Jag måste få komma upp o se hur du bor nån dag! PUSS

2009-10-21 @ 13:14:16
URL: http://emewulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0