Allt förutom känslorna..

Det kan inte alltid vara så kul att läsa om någons negativa sidor i livet, så därför kommer här en med objektiv syn på vardagen ;)

Jo, förrigår morse vaknade jag och tänke "Nej, idag vill jag inte gå. :)" Det var helt enkelt ett beslut jag tog utan varken dåligt samvete eller bakomliggande ångest. Jag ville inte. Så därför gjorde jag inte det. Däremot gick jag upp och skrev arbeten fram till lunch ungefär, käkade lite frukost.. Sedan kom min snälla klasskamrat Robin och hämtade mig. Han hade tydligen också skippat skolan på morgonen, kan tänka mig att det var rätt tomt på svenskan. :P Såå vi åkte till skolan.. hade ingen matlust men petade i mig lite morötter och ett glas vatten för att sedan ha en dubbellektion med Gus. Gick lite tidigare därifrån för att vara i tid till kemin, tro det eller ej allihopa, men jag var faktiskt med i kemi-OS uttagningen! haha! Igår satt jag kanske 3 timmar med ett teoriprov som var helvetiskt svårt! Direkt efter tog jag mig till det nya och extremt ofräsha huset vi tydligen ska flytta till på fredag. Började med konka in tvättmaskin och torktumlare, sen tvättade jag väggarna i mitt rum. Men när jag stod där och skrubbade beslutade jag mig för att måla över skiten. Sen svängde hela familjen förbi MAX och käkade, därifrån gick jag till kulturskolan och dansade. Hade en ovanligt rolig lektion med en elev som lärare faktiskt. Åkte tillbaka till huset och hjälpte till att koppla in spis och såga brädor o härja.. det kan nog bli helt okej iaf!

Igår morse hämtade Erica mig. Vi såg fram emot en dag i skolan. En fyra timmar lång kemilab, mycket tillfredsställande! :D Men poäng fick jag allt.. :P

Idag blev det skola en heeel dag, d.v.s. 8-16. Sen målade jag klart rummet och åkte hem. Åkte tillbaka o städade lite. Hemma igen nu.. ska snart ut och övningsköra o kolla till pelletspannan så allt är okej tills imorrn. Kommer sakna bråten faktiskt. Nee nu orkar ja inte mer.. ska ta en dusch o sen åka! Tråkig blogg idag, jag vet.. men orkar inte riktigt. :) Kraamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0