Tegelsten till huvud..

Och jag vaknade för en halvtimma sedan? Det är sjukt konstigt med tanke på hur länge jag har sovit nu.... så tänkte vakna till och åka till stan och träffa annapanna över en latte eller nåt men hon orkade inte.. då insåg ja att jag inte heller orkade så det blir käk och promenad hemma istället :)
   Jag kom på en sak som egentligen är ganska självklar.. men visst har man mer eller mindre intressanta personer omkring sig, som man med rutin kollar upp på fb eller bilddagboken? Jag menar, inte så att man är intresserade av själva personen men det finns vissa som man vet lägger upp intressantare bilder eller bloggar som man kollar först, för att sedan sitta handfallen och bara klicka sig fram på en massa ointressanta sidor? Och tänk vad mycket tidspill man har gjort genom åren på det här sättet. Men å andra sidan, det är avkoppling.... särskilt sådana här dagar då huvudet känns som en tegelsten helt utan anledning.
   Och igår tog Hanna studenten.. måste säga att man blev lite avis men å andra sidan.. det är nu livet börjar!! Göteborg blir uppskjutet då Erik schemalade mig hela helgen med långa hääärliga pass. Nåja, bra med pengar i alla fall.
   Nu blir det lasange och ett stort glas med iskallt vatten och lite morötter! (Åt daimglass till frukost, nån måtta får det va :D )

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0