Student osv..

alltså.. alla dom här stora studerna i mitt liv.. födelsedagar, bröllop, dop, flyttar, balen, studenten? De får alltid minst eller ingen plats alls här i min lilla blogg. Det är bara vardagens tjafs som jag ältar de få gångerna jag faktiskt orkar skriva något.. men studenten var, trots en hel del missöden, en av de absolut största händelserna i mitt liv, så här följer en kort sammanfattning!

Började dagen klockan sex på morgonen.. va tvungen att städa köket o toaletterna eftersom en viss person som hade lovat att göra detta var för full för att palla kvällen innan, men var färdigstädad, färdigduschad och färdigäten vid 8 tiden så piffade upp mig lite och blev hämtad av Becca o hennes far. Med champangen och jordgubbarna i högsta hugg anlände vi hos Niclas strax efter nio i panik om att va sena.. vi var typ först. :P va såå himla otaggad fram tills Becca satte på SvenneBanan som vi blandade med lite fotografering och alkohol så va vi alla ganska redo o pepp. Drog igenom klassens olika titlar, jag blev klassens knasboll eller nåt sånt vilket jag iofs kan förstå.. däremot var jag inte helt inne på min andra titel som blev klassens sengångare? Tydligen e jag seg vid skåpen men det måste väl också va ända gången jag är seg..? Tycker jag är så hetsig och energisk att de inte riktigt passar.. men SKIT SAMMA :D Sen knalla jag o Becca ner till skolan för att gå på toa.. utförde små ritualer i små hörn som ett minne av den sista dagen, mer än så kan jag inte säga :D Satt utanför och klunkade champagne och tog en massa foton tills nån reporter kom och sa att det minsann va förbjudet att ha alkohol på skolans område.. vi mumla något om att han skulle dra åt helvete, då tjalla han för rektorn. Ärligt, killen var i 40årsålder. Jag skrattade ut honom ^^, Sen drog klassen in stipendier (typ 90% av alla skolans stipendier) till ett värde av dryga 20 papp. Jag är sååå stolt över er :D hihi.. Utspringet blev fjasko men fan va kul det var!! Är för övrigt med i Karlskoga kuriren när jag och Becca lägger av ett asgarv utanför, ser riktigt nice ut! Träffade släkten, åkte vagn och skrek halsen av mig. Sen kom höjdpunkten på hela dagen, skålen inne på statt! Drack nåt sjukt äckligt som Martin bjöd på, nån slags sprit.. minns inte riktigt. Sjöng och dansade.. tappade bort pengar och snackade skit. Sen åkte jag hem med pappa och hängde ut genom takluckan och vinkade till folk i Mercan hela vägen hem! Sen blev det käk och mer alkohol, förfest hos Becca och sen statt. HELT okej dag!

Nääääää nu orkar jag inte mer. nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0