Prom night

och jag vet: särskrivning. Men det är rätt på engelska ^^ Sitter här och försöker skriva med framsidan på fingrarna så att inte mitt nagellack ska skadas:P Just nu är det fransk manikyr och smoothie som gäller för fulla muggar mohaha jag känner mig lite lagom fånig! Fick gå upp tidigt o plocka ögonbrynen också.. skulle egentligen gjort allt detta igår men var alldeles för lat.. och det är alltid extra spännande att va ute i sista sekunden, eller hur? ;D och jag har fortfarande ingen aning om hur jag vill se ut i håret ikväll.... men men, det är ju det frisörer är till för. Stackars jävel som måste styra upp mitt hår.. kommer ta år. Och jag tror att jag har tid vid tvåtiden, balen börjar 17? 18? Har tid till typ klockan 16 vilket innebär att ja får hälla i mig champagnen i ett svep innan vi sätter upp oss på vagnen med pollen framför. Ska bli riktigt kul att se hur detta slutar!! Fattas bara att jag inte hittar min balbiljett..... However, nu har mitt tredje lager torkat så måste fortsätta. I bästa fall lägger jag ut några av min proffsfotograf Amandas bilder framöver. Men jag o löften?
Kram för fan ;)

btw, personalen på pressbyrån på resecentrum i örebro ska nog fan ha ett pris eller nåt. Med omsorg ordnade de två paket åt mig och lappade ihop av vad de hade på lager. Även frisörerna på strå't ska ha sig en liten utmärkelse. Svarar lika glatt varje gång man ringer och har alltid effektiv och trevlig service. (som man visserligen betalar dyrt för, men ändå!) Det kan rädda en hel dag att va i kontakt me sådana som er! Tack ska ni ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0