"Jag bryr mig inte."

Den tanken har jag tänkt sååå himla många gånger. Jag har sagt det högt för mig själv och inför andra, men det känns bara som att det betyder raka motsatsen ibland. Men ibland går det bra att skaka av sig känslorna rent fysiskt och gå vidare, men oftast så går det inte alls. Har man fått upp ögonen för något så är det svårt att bli mätt, så är det bara.
   Skolan är slut och napa är över. Lite allmänt tom i skallen somnade jag i måndag/tisdag natten och vaknade inte förrens igår vid 16-tiden på eftermiddagen. Det var ungefär vad jag behövde, nu är jag sugen på en härligt varm&vild kväll på cypern igen. Sitter och drömmer vid sista minuten resorna och lyssnar på partymusik, men det gäller att sluta INNAN det går för långt.. men jag är inte mätt av lycka, jag är inte nöjd.. vill bara ha mer mer mer mer..
   Och klassen var ju sjyst? Joo tack jag märkte inte av nåt vidare tjafs förrens jag upptäckte att jag och becca hade varit ute och festat hårdare än nånsin fyra kvällar i rad. Då var det minsann dags att umgås med klassen. Men vad hjälpte det när ingen gjorde plats eller ens hälsade när vi kom? Ärligt talat, JAG är besviken på ER. Tänk såhär.. jag dunkar en polare i ryggen o säger "Hallåå kom igen, nu festar vi.. va tråkig du är" samtidigt som jag ler och skrattar som jag alltid gör, inget hån, inget ont skratt.. bara ett vänlig uppmuntran med glimten i ögat. Vad gör man då om polaren går hem och gråter pga. detta? Jag fick dåligt samvete till en början, men efter en lång utskällning fick det fan räcka.. inte en min, inte ett ord till bemötande. Bara skäll. Sen har detta fortsatt, dag ut och dag in. Hela klassen hackar sönder på minsta ord hur mycket jag än anstänger mig, hörrni? Jag är glad, okej? Låt mig vara det. Men nog om det jobbiga, resan var underbar.
   Ett stort helhjärtat tack ska min älskade vän Rebecca har för den här sjukt roliga veckan! Vårat tempo passade oss perfekt och jag vill tillbaka nuuuu! Vi kör igen snart vännen....
   Nu blire TV och nåt att dricka.... smoothie? :) bilder kommer senare!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

men anna... vi var ju oroliga över er.. och varje kväll kom ni förbi i 10 min o sen stack ni. hur skulle vi kunna veta att samma sak inte behövde hända den 5:e kvällen?

2009-06-03 @ 22:13:39
Postat av: forre

kom på en sak :P ska 15 andra rätta sig efter vad 2 personer vill? vi försökte lösa det genom att umgås med klassen lite under kvällen och sen kunde man gå ut och festa. fattar inte varför det här kommer upp nu när vi redan disskuterat det?

men men

2009-06-04 @ 12:19:53
Postat av: Anonym

tyckte vi hade löst detta på ett bra sätt men tydligen vill du förtsätta älta detta. moget!

2009-06-04 @ 12:23:16
Postat av: Anonym

skönt att du inte behöver träffa oss mer efter studenten eftersom vi är så uppenbart tråkiga

2009-06-04 @ 12:25:48
Postat av: rebecca

vafan är felet? en utskällnig och lite "förstår ni inte att vi är oroliga"- snack löser saker och ting som max tillfälligt. jag är precis lika besviken som alla andra. och vi säger inte att alla ska anpassa oss efter mig och anna, men vafan ett "hej" och en stol hade ju inte varit helt fel heller. VI HADE ROLIGT, så är det avundsjuka eller något annat?

vi sa med glimten i ögat att ni var tråkiga och om ni inte fattar det.. komigen, vi var i ayia napa!



anna du är bäst, ta inte åt dig! jag hade det hur jävla bra som helst!

2009-06-05 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0