Goo morgon..

Ifrån min lilla glugg till fönster ovanför huvet där jag sover kunde solen skina in så pass mycket imorse att jag till och med blev lite bländad. Det påminner mig om bråten, mitt andra hem ;) Drömde såna sjuka mardrömmar inatt om att jag var förföljd. Vet inte var mamma o pappa var men det va natt hela tiden och vi bodde i bråten då. Sen skulle jag ut nån kväll o då kom det nån gubbe/kille efter mig. Inte helt säker på varför men sen började han förfölja mig och skriva konstiga brev, dök upp utanför fönstret mitt i natten o sånt. Jag undrar om jag skulle reagerat som jag gjorde i drömmen, i verkligheten. Jag skrek och grät och fick panik. HELT PLÖTSLIGT fungerade inte 112 numret längre och allt bara krånglade. När jag väl kom fram tog ingen mig på allvar.... vad är detta för tecken? :S
Men trots detta är jag på någorlunda bra humör, men måste skynda mig lite för ska hinna med frukost och en promenad innan jag drar ner till jobbet igen. Känner mig som en liten padda just nu ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0