En sista replik

Ojoj vad kommentarer jag fick för det senaste inlägget. Kära nån.. att ni blir så arga det kan jag verkligen inte förstå? Varför har ni rätten till en åsikt men inte jag? Va? Och var är bemötandet? Jag lyssnade, jag bad om ursäkt.. sen fortsatte ältandet från EEEEEERAN sida med chipskvällar o allt va de va.. onda blickar och spydiga kommentarer. Vi fick inte ens förklara oss utan blev grillade utan vettig anledning. Jag uppskattar att ni bryr er och var oroliga för oss, men det va lite fel sätt att uttrycka det på. Ni är inte tråkiga, det tråkiga är ert bemötande JUUUUST NUUU. Så lägg ner era spydiga kommentarer, hoppas på en fredlig student.. läs om det tidigare jag skrev. Jag är BESVIKEN, LEDSEN. Jag hyser inte på några sätt agg eller så... och NOG om detta. usch
kram för fan:P

Kommentarer
Postat av: rebecca

kram för fan!

2009-06-05 @ 12:47:10
Postat av: Sanjuus

KRAM FÖR FAN! :)

2009-06-07 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0