Det tar emot..

Någonting jag har ältat sedan hösten 2007 är just den här tiden. Och då undrar ni varför jag inte började 2006? Det handlar inte om när jag började gymnasiet, utan hösten 2007.. orkar inte ta allt det där igen men ni fattar vad jag menar. Hur som helst så har det slagit mig att jag är det ända av tre barn som ska ta studenten, och det stör mig. Jag är yngst och har två sjukt begåvade bröder som borde ha varit före, men det slumpade sig väl helt enkelt så att jag blev ensam kvar i skolan. Det tar emot att få ha upplevt en så otroligt rolig period, har fyllt arton vilket har underlättat jättemycket.. har varit på cypern och levt livet som man borde.. ska snart ta studenten och gå på bal med två helt spillans nya skräddarsydda klänningar för jag vet inte hur mycket. Körkort är på gång och allt är bara väldigt bra. Och varför får inte de som förtjänar det mest uppleva den här tiden? Åååh vad jag vill ge dig det här, Axel. Fyfan vad jag ångrar att jag var en så sjukt fjantig syster. Jag avundades alltid dig, nu skulle jag kunna göra VAD SOM HELST för att ge dig allt jag äger. Men vafan hjälper det nu när allting redan är försent? Jag är inte en person som ger upp. Jag ser hoppet långt efter att det rent logiskt borde vara borta. Men en död är en död, trots att det inte vill gå in i huvet på mig. Varje gång jag vaknar på "fel sida" inser jag att jag drömt om dig på natten. Det är ett problem som alltid kommer att förfölja mig. Ett olösligt problem. Andas.

Men den positiva sidan av allt är att jag inte känner så mycket längre. Läs igenom allt skit jag har skrivit hittills.... har varit så nere så jag har minnesluckor från den tiden. Men nu är livet tillbaka på nåt sätt.. det ända som över huvud taget tynger mig är framtiden, allt jag vill göra som jag måste ta tag i.. e fortfarande rätt kluven på om jag ska upp eller ner i landet. Karlstad lockar sen Björn och Petra har stadgat sig där. GRATTIS för övrigt :D ni e så söta! Men kör nog på donkan i sommar, dra in så mycket pengar jag bara orkar.. mönstra o sånt. ojoj.. :S haha

Jag saknar Ayia Napa varje daaaaaaag. Lite värme och glädje hade inte suttit fel.

Kommentarer
Postat av: rebecca

om du bara visste hur glad jag är att ha dig! btw, jag tror jag har fixat en systemkamera och en fotograf att ta bilder på dig och mig i våra nya fina klännigar! :)

2009-06-07 @ 01:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0