Nothing compares to you

Sitter här, mitt i natten, och lyssnar på en av mina favoritlåtar, "Nothing compares to you" - Sinead O'connor och jag tänker. Jag kommer ihåg hur sjukt hjärtekrossad jag har varit, och så många gånger. Men det spelar ingen roll. Jag tror på en sådan där evig kärlek. Det första förhållandet formar en, och inte bara det. Mot alla odds har vi fortfarande varandra. Alla förhållanden har skavanker, men jag har aldrig slutat hoppas. Allt är inte alltid jättebra, men det finns guldstunder med dig jag inte kan leva utan. Jag bara älskar att sträcka ut händer och fötter på morgonen och leta rätt på din varma kropp, borra in mig i din famn och snooza bort en halv dag. Då lever jag. Och att vakna mitt i natten, med panik.... och ha dig där som lugnar och bryr dig. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0