Allt är svårt när det regnar..

Har blivit så sjukt bortskämd med pussar och kramar de senaste dagarna att det känns värre än vanligt att komma hem, och särskilt när det regnar. Jag åkte ner till Trollhättan i hopp om att hinna hem innan min älskade kisse hunnit föda. Hon var allt en liten knubbis med tuttar, men trodde inte att det skulle komma på en gång. Så det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att ta första bussen hem, sprang sista biten i regnet. Hon stod och jamade i en buske så fick locka ut henne med mat, men det ser inte ljust ut. Hennes mage har i princip försvunnit. Jag letade kattungar i ösregn, i varenda buske men hittade ingenting, så nu har jag gett upp hoppet.
   Och trött, hungrig, full av saknad och genomblöt sitter jag med gråten i halsen och allt är jobbigt idag. Vill inget hellre än att krypa ner under ett varmt täckte och fläta in mina ben i dina <3

Jag ska försöka ta en dusch, och promenera till coop om jag hittar ett paraply. Och om någon bara kunde ge mig en lösning på framtiden som passar er alla så skulle jag vara evigt tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0