Baaad day :(

Idag är det en jobbigt dag.. det är nog fan en jobbig vecka förresten. Inte nog med att det är jobbigt i skolan o sånt.. allt började krångla med mig när jag kom hem. Har alldeles för mycket i huvet och för lite sömn för att palla allt just nu. Och nu när allt redan är lite jobbigt så kan jag bryta ihop totalt för minsta lilla.. det är i såna här lägen jag behöver nån som skrattar åt mig, så man fattar hur mesig jag egentligen är. Jag vill inte lipa just nu så det gör ont i halsen att hålla allt tillbaka.. fyfan vilken jävla dag!

Det ända som är bra med den här dagen är att min kära Amanda klara sin uppkörning! Grattis vännen, jag visste att du skulle klara det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0