oo kom igen nu livet!

Låt mig få ha lite flyt! Jag har suttit och varit arg, haft ångest, adrenalin och skrattat mig till tårar hela dagen. Att det ska vara så svårt att hitta lägenhet i Stockholm! Dessutom krånglar det med utbildningen, har sökt fel basår så jag har suttit i telefonkö efter telefonkö för att få bukt på problemen. Så nu väntar jag mest på att byråkratin ska göra sitt. Hoppas bara att jag kommer härifrån och få leva mitt eget liv utan föräldrar ett tag. Och det är vuxenpoäng på mig idag kan jag lova! Det blev en tripp in på skatteverkets hemsida för att ändra kontonummer så att jag kan få min skatteåterbäring, ojojoj.
Nu fattas bara lägenhet och så resten. Gör förmodligen mitt sista pass på donken på ett tag imorrn, blandade känslor inför detta kan jag lova....

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0