Tillbaka på banan!

Jaaa det känns så iaf! Alla gånger som jag tappar kontrollen kommer den tillbaka inom några minuter igen, och det känns bra! Övning ger färdighet så att säga .. men jag borde fan börja bearbeta allt skit snart innan det bryter ut på riktigt. Så ingen alkohol eller andra störande moment i livet tills jag är heeeeelt stabil igen.
   Igår kändes det bra, gick och la mig med ett lugn i bröstet. Men då började mamma hosta på andra sidan väggen och vaknade typ 5 ggr tills jag blev galen. Vid halv 4 somnade jag på riktigt, det blev ingen extra träningspass imorse som det var tänkt.. tar det någon dag då jag fått tillräckligt med sömn istället! Såå dagen började med ett givande styrkepass à la Sanja och fortsatte med lunch, fysik, matte och biologi. En äkta naturdag med andra ord och det känns bra! Jag och Becca drog hem till henne på några ärenden, och fortsatte sedan på stan en sväng för att till slut inse att forever21 slår Karlskoga centrum!
   Väl hemma fick jag lite ryck, åt lite och satte på musik så det var svårt att lugna ner sig och slappna av. Till slut grabbade jag biologiboken och la mig i sängen. Två sidor, sen sov jag som en stock. Så det fick bli asstarkt kaffe och en film tills koffeinet gjorde sitt, då hamnade jag här istället! Sååå nu bestämmer Amanda o jag en liten dejt tillsammans, hon vill gärna ha aktiviteterna klara innan vi träffas medan jag vill köra på den mer spontana stilen.. handen på hjärtat så behöver jag lite hjälp med min svenska nationella muntliga del som jag ska ha imorrn. Jag funderar på att prata om syskons betydelse för en persons utveckling, men det känns bara tungt att prata om. Jag ser ingen negativt i syskon, men det ligger mig liksom alldeles för nära inpå själen att det tar emot. Dessutom är jag rädd att ingen annan bryr sig på samma sätt som jag, och att jag då missar poängen men hela redovisningen. Har nämligen en liten teori om att barn med syskon har bättre förutsättningar för en mentalt och socialt bättre utveckling. För mig är det något självklart, men kanske inte för andra.. jag vet inte.

Nu ska jag rycka upp mig och fixa lite inför imorrn! Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0