Självaste påskafton!

Igår jobbade jag med mycket fin lön i ynka fyra timmar. Victor erbjöd sig att skjutsa mig, "nånting ska man ju ha grannar till" som han sa :P Men jag hade cyklat till jobbet så jag cyklade hem efter att ha rundat av med två underbara Mc Chicken jr special á la anna med extra ost, lök och mycket sallad o sås! Underbart.. såå somnade ganska så gott vid 2 tiden inatt vilket var ganska snabbt.. åkte ju från donkan vid halv ett.. Väääldigt intressant va? :D
Såå imorse.. eller ja imorse o imorse, vid 12 tiden tog jag mig upp och tvättade lite kläder, tog en dusch och har varit ute och gått i solen nu i två timmar. Såå underbart ^^ Tog en sväng förbi coop o köpte en natur diet bar och lite godis som påskkärringarna ska få om dom vågar sig dit.
 Och gissa vad? Jag funderade och grubblade mycket under min promenad. Idag har jag inte kommit fram till något vettigt direkt, mer än att jag kan ta tiden i akt eller vad man säger och läsa något av alla hundra saker jag borde ute i solen medan jag har tid. Hoppas på att AnnaPanna är klar med sin påsklunch snart så man får lite sällskap. Känner mig nämligen lagom patetiskt när jag driver omkring här hemma och gör saker som jag aldrig annars skulle göra. Å andra sidan är det rätt skönt att kunna göra såna onödiga grejjer.. snart börjar ju skolan igen. :) Av flera olika anledningar är det numera lite mer roligt o spännande att gå i skolan ^^ hahah usch jag är en sån tönt :D

Men men, för att inte gömma mina små funderingar och problem ska jag illustera med en bild idag. Tolka den som ni vill! Glad påsk ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0