Ny dag, nya möjligheter.

Vaknade med en sån brännande ångest.. vill bara göra nåt åt den. Men så fort jag rör lite på mig så blir det bättre, det lättar liksom.. så idag blir det en kopp kaffe och en promenad till frukost. Lika bra att dra ner på kalorierna nu när Ayia Napa närmar sig!! Mycket trevligt folk som ska med! ;D

Men något som stör mig idag är ensamheten. Mamma o pappa är på Orust, Amanda är i Varberg, Anna flyttar, Sabina är hemma hos sin föräldrar, Björn är hos Petras mamma och Becca är välkommen, men verkar inte dyka upp:P någon annan att tracka verkar inte dyka upp just nu. Men vafan, det var ju det  här jag ville! Lite ensamhet.. så jag lär mig nån gång!! Och den dagen jag klarar det ska jag tänka logiskt och inte låta känslorna styra så förbannat mycket!!

Promenad längs vattnet i solen.. aaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0