Hur kan ni?

Jag kan inte förstå hur man kan stå ut med mig just nu. Jag begriper det verkligen inte.. jag bara härjar runt, ändrar mig.. blir förbannad, ledsen.. o sen glad igen. Manodeppressiv? Troligtvis inte.. bara lite humörsvängningar, men ändå.

Såå idag vill jag rikta min uppmärksamhet till Sofia & Jessica. Hoppas att ni inte tar illa upp att jag nämner er vid namn. Jag vill faktiskt bara tacka för att ni aldrig flippar ur, inte så jag ser det iaf! Utan er hade jag nog aldrig orkat dom där dagarna o nätterna när allt var som värst. Jag ville verkligen inte blanda in er i nånting, men det var till slut mitt ända val. Och ni fanns där varenda jävla gång! Alltid lika intresserade och hjälpsamma.. alltid lika välkomnande. Antar att det ligger i hela er familjs natur eller nåt, eller det kanske bara är något jag inte är van vid.. men jag är extremt imponerad av hur man kan vara så genomsnälla. Jag älskar er! Såå idag ska jag INTE flippa ur o ge er en ledig dag! Jag ska försöka iaf ;)

Det gick gaanska bra igår tycker jag. Jag bet ihop hela kvällen och ringde honom inte en ända gång förrens klockan slog typ 2 och jag inte kunde sova. Jaani, han svarade ju iaf. Fick en släng av något som jag försökte tolka som att han bryr sig iaf. Så trots att dispyter igår levde jag på hoppet och somnade till slut! Kors i taket!

Och idag ska jag ta kontakt med mina kära vänner. Men först blir det en gooood frulle. Ska bläddra lite i min träningsdagbok från pliktverket också ;) haha, hur ska detta gå? Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: sofia ivarsson

Åh vad du är gullig Anna, jag tar verkligen inte illa upp vid att du nämner mitt namn. Det är ju positivt :) . Jag kommer alltid ställa upp för dig, och finnas där för dig det vill jag att du skall veta och du skall veta att du skall ringa/smsa när du vill om du känner för det, jag är alltid nåbar och vill hjälpa dig om det är något. Du betyder väldigt mycket för mig, och jag älskar dig för att du är en sådan underbar människa och att du gjorde Michael till en sådan person som han var när ni var tillsammans. Och det är inte bara jag som älskar dig, utan hela min familj!! :) Men hör av dig så fort det är något Anna <3<3

2009-04-22 @ 15:37:07
URL: http://soofialicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var jätte gulligt skrivit av dig Anna! Klart vi inte tar illa upp, vi blir bara glada och smickrade. Det är självklart vi ställer upp och finns där för dig! En sådan underbar tjej som du, why not? Vi kommer alltid att ställa upp för dig och stötta dig i alla lägen, oavsett vad det än handlar om, och hur än din och Michaels relation ser ut, du kommer alltid ha en plats i hjärtat! Du har alltid varit snäll mot oss, varför skulle inte vi behandla dig likadant då? Du är genom snäll och hur underbar som helst. & vi älskar dig Anna, hela familjen! Kramar i mängder, saknar dig Annis!

2009-04-22 @ 22:20:19
URL: http://jessicalicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var jätte gulligt skrivit av dig Anna! Klart vi inte tar illa upp, vi blir bara glada och smickrade. Det är självklart vi ställer upp och finns där för dig! En sådan underbar tjej som du, why not? Vi kommer alltid att ställa upp för dig och stötta dig i alla lägen, oavsett vad det än handlar om, och hur än din och Michaels relation ser ut, du kommer alltid ha en plats i hjärtat! Du har alltid varit snäll mot oss, varför skulle inte vi behandla dig likadant då? Du är genom snäll och hur underbar som helst. & vi älskar dig Anna, hela familjen! Kramar i mängder, saknar dig Annis!

2009-04-22 @ 22:22:12
URL: http://jessicalicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var jätte gulligt skrivit av dig Anna! Klart vi inte tar illa upp, vi blir bara glada och smickrade. Det är självklart vi ställer upp och finns där för dig! En sådan underbar tjej som du, why not? Vi kommer alltid att ställa upp för dig och stötta dig i alla lägen, oavsett vad det än handlar om, och hur än din och Michaels relation ser ut, du kommer alltid ha en plats i hjärtat! Du har alltid varit snäll mot oss, varför skulle inte vi behandla dig likadant då? Du är genom snäll och hur underbar som helst. & vi älskar dig Anna, hela familjen! Kramar i mängder, saknar dig Annis!

2009-04-22 @ 22:24:50
URL: http://jessicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0