Historiaaaa :)

Bröjade min dag med ett telefonsamtal, fick lite energi.. åkte iväg till trafikskolan för en liten lektion. Herrejävlar, jag körde som en KRATTA! haha Hoppas att det bara tillfälligt, annars bör jag inte ha nåt körkort! aa shit..
Såå drog jag till skolan för att sätta mig o plugga historia. Har seriöst pluggat nånstop sen klockan halv nio imorse, måste ta en lite rast nu! Men det känns bra att äntligen få kontroll på känslorna.. Sanja hjälpte mig som fan igår. Blev förbannad av en lite speciell anledning, suckade lite för mig själv.. hon hörde. Då tyckte hon att jag inte borde bli arg så lätt, att jag borde försöka kontrollera mina känslor. Och det tändes liksom en lampa! Är jag en arg person? Hon sa att jag måste lära mig att fokusera och släppa sånt som inte är värt att vara arg över. Och alla femtioelva gånger jag nästan spruckit av ilska dom senaste 2 dagarna har hört den där kommentaren, och det hjälper!! :D Ibland kommer det säkert att brista, men jag får inte ge efter så lätt för mina känslor. Och hon är en sån bra förebild när det gäller sånt tycker jag! :)

Såå nu blir det en promenad, lite käk o sen dansa.. Imorrn blire historiaprov och grilla ^^ underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0