Energi!!

Känner inte att skolans problem är omöjliga längre, det är väl för fan bara o sätta sig!! :D Sen....
Va på audition igår, eller ja.. jag fick komma in o snacka med arrangörerna och berätta vad jag henne ungefär.. sen fråga hon lite om hur länge jag har dansat o sånt.. hade riktigt trevligt där en stund :) I och med det var jag med på listan! haha, fick inte ens visa mina skills?? Men men, de blir järnklockan på valsverket i höst iaf. Riktigt kul!
Sitter o lyssnar på världens bästa musik, har käkat frukost o smällt upp två vita soffor.. ser mycket fräääsht och nice ut :) Såå vad kan gå fel idag?? =) Lite halvkyligt väder ute, heelt perfekt för en promenad tror jag .. ska se över min lilla bekantskapskrets ifall om någon möjligtvis skulle kunna tänka sig att förbarma sig över mig lite senare :)
Rent fysiskt mår jag inge vidare idag, är trött och hängig.. ont i ögonen och känner mig lite allmänt plufsig. Ska alltså försöka vända den känslan med en promenad o lite musik^^

Men nog om mig ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0