Beklagan & glädje!

Igår fick jag panik.. skulle göra mitt lilla tal om syskon. Jag och Amanda åkte en sväng och jag fick riktigt bra inspiration! Som en självklarhet fick jag idéer hur jag skulle gå till väga liksom, hur bra som helst! Tack, vännen! Sen åkte jag hem och satte mig, jag var klar 4 imorse.. hade inte ätit mat på över ett dygn när jag käkade lunch i skolan förut. Känner mig helt knepig i huvet. Det blev hur som helst ingen redovisning idag eftersom mitt upplägg inte stämde riktigt överens med den mall som vi fått och som jag missade helt, haha! Inte varje natt man pluggar i onödan! Såå efter skolan tog jag mig friheten att sova ett par timmar.. Det blev lite dans, dusch o käk .. så nu e ja me igen! ;) Nu ska jag sätta mig o plugga lite biologi, prov imorrn.. underbart! Sen blire andra avenyn och säääängen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0