Septembermys

   Mmmm jag älskar hösten. Nu gör jag det i alla fall .. Jag nästan ryser av eufori när jag promenerar till bussen på morgonen i min nya, goa jacka och lyssnar på glad musik!  Samtidigt känns det lite jobbigt att man måste finna sig i sitt nya liv som singel när precis nu när alla mörka månader börjar.. Men jag vet att han är lika mörkrädd som jag, så vi ska nog kunna hjälpa varandra iaf, hihi! <3 Det känns egentligen bra att vara singel också.. det känns åtminstone bra att kunna säga det själv. Det är inte det att jag skäms över att vara singel eller att jag har problem med att folk vet om det, tvärt om! Det är bara det att det tär fruktansvärt på mig att gång på gång behöva säga det högt.... att det liksom går upp för mig som om jag inte riktigt skulle ha förstått. Men nog om det! :-)

   Och elevrådet är så otroligt skrattretande. Vi har en ny ordförande som jag hittills kanske inte har uppskattat sådär våldsamt.. men å andra sidan måste man ju ge alla en chans. Men efter endast ett elevråddsmöte pågår en liten "hysch-hysch-kampanj" om hur man ska avsätta stackars ordföranden. Notera, endast ETT möte. Jag menar, tidigare ordförande fick åtminstone ett halvår på sig innan alla började klaga. Och då visade det sig till slut att det ändå inte var hennes fel utan en utav de högre makterna. Ibland blir jag bara trött....

   Och nu till det mera ROOOOLIGA! :D Det är nämligen så att jag, Sabbe, Anna och Amanda har fått ett litet helgjobb på loka brunn! För er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är ett av sveriges vackrast belägna Spaa&konferenscenter! Och jag är glad! Det kommer att vara bröllop och grillpartyn hela helgen så vi kommer ha fullt upp! :D Antagligen ska vi få bo där uppe också. Äntligen lite ljus i tunneln så att säga ;). 

   Nu ska jag upp o nörda, plugga lite o lyssna på "Luftslottet som sprängdes" på ljudbok. 8-| hehe :) Sen blir det köttgryta med en massa grönsaker och potatis. Underbara dag! Och till mina kära vänner som förhoppningsvis läser här då och då kan jag ju använda den här bloggens om en slags anslagstavla. Härmed sammankallar jag till obligatorisk fika i veckan. Valfri dag, hör av er! :D hihi



Loka Brunn

Kommentarer
Postat av: sabbe

Det ska bli riktig kul :D

2008-09-16 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0