Mycket händer,

en sak är i alla fall säker. Mitt liv är sällan fritt från händelser. Det är dock inte alltid så kul att vara jag, men jag kämpar för att en dag kunna leva med bara mig själv. Just nu klarar jag det inte.
  Ibland klarar jag mig helt ensam, vet du när det är? Det är när jag vet att jag kan ringa dig vad det än gäller, när jag vet att du älskar mig trots mina ångestattacken och svartsjukebråk, när du älskar mig villkorslöst. Nu är en sådan tid. Nu tvekar jag inte. Jag vet att du skulle välja mig framför alla dom där andra  som kommit och gått i ditt samvete. Det är nu jag klarar mig själv.. men det är som jag en gång i tiden brukade diskutera med Madde, "Man saknar inte kon förr än båset är tomt." När man sedan står där som ett fån, inser att man har givit allt för lite uppmärksamhet, att man bara utnyttjat sin älskade som ett objekt att älska, bli älskad av, ringa om allt och inget när det passar en själv, funnits där endast för sakens skull. Nu är det andra tider mina vänner.


  Nu bär det av till dansen hörreni, Extremt roligt och svettigt. Det blir nog någon form av uppvisning inom en SNAR framtid. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0