Underbart

Älskar det här vädret! Det är synd bara att man ska gå i skolan all den tid som solen är framme.. Har suttit i bänken idag från klockan 8.00 till klockan 17.00. Det är 9 härliga timmar ;D Haha! Matte C slutprov imorrn så det blev lite extra plugg.

Råkade somna klockan fem igår :O Vaknade en gång vid 21, ringde Micke lite snabbt. Vaknade igen vid 02:30 typ, ringde Micke även då (A) Vad skulle jag göra utan dig? :)

Konstigt nog är jag lite trött idag.. Måste plugga lite till innan jag lägger mig men måste få vila lite först .. eller eventuellt ta en promenad? :) Det ska jag nog göra!!

I helgen blir det jobb och så 18års fest hos Carro :) Sen nästa helg kommer älskling hit, då ska jag ha lite kalas för mina vänner o deras respektive + några till kanske :D Längtar, det är så sällan vi har tid för varandra .. lite därför är det bra att fylla år (A) Då kan man näst intill tvinga er ;D haha ;)

Livslusten är tillbaka i alla fall! Våga nu inte komma o sabba mitt humör ;P Gör inte mina vänner illa och tafsa inte på min pojkvän så ska även jag kunna vara lycklig ett tag :) haha



Ut i vårvädret8-| Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0