Och så en influensa på allting

Är det inte typiskt?
Vaknade i tisdags morse. Denna tisdag som var så viktig. Vi hade kemi B, halvtidsprov på morgonen, sen hade jag ett franska muntliga nationella på eftermiddan, sen skulle vi med elevrådet göra i ordning baksidan på IV. Såg faktiskt fram emot det! Hur som helst så vaknade jag, täppt i alla hål som finns på huvet. Fatta inte speciellt mycket pga all feber. Pappa skulle väcka mig men det fick typ inte, när han fick höra min hosta, lät han mig vara. :P Inte ens när han fick reda på att jag hade allt det där o göra lät han mig gå till skolan. Så jag sov totalt 1,5 dygn. Var alltså hemma igår också..

Idag mår jag bättre, men kunde inte sova nåt i natt. Så är trött som ett as efter knappt 4 timmars sömn. Ajaj, nog om det!

Fick mitt underbara schema för juni från donkan, det blev totalt tre dagar ;D Skönt!

Tänkte försöka åka till Orust nästa helg också, skulle ärligt talat va skönt att åka ner själv om ingen vill följa med..så underbart där nere.

Näe, nu måste man springa till bussen igen. VIlken jävla tillvaro man har egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0