Mod & Fotboll

Livet är ett ÄVENTYR!

 Kors i taket! Ska och provträna lite i Bråten imorrn! :D Var o kollade på deras match mot Villastaden förut och tog modet till mig att prata med tränaren som inte lät allt för negativ till min önskan att få börja igen :D Kändes sååå bra:D Det är så fruktansvärt jävla roligt att spela!

  Nu ska jag göra ett litet engelskaarbete tänkte jag.. På tal om det!! Hahahaha! Igår så skrev jag brev till min värdfamilj i Abingdon! Ni vet hur man stavat till vilket på engelska? -Which.. och vad heter häxa? -Joo, witch. Och vad skriver jag? -Joo: You sound like a very nice person witch I think is very important. MOHAHA! Som tur va hann jag upptäcka mitt misstag innan jag tryckte på "skicka". Hade nog inte varit så populärt om jag hade kallat henne häxa :D

 Om 3 dygn är älskling här också, längtar efter dig! Kan ni inte kommentera med namn så jag vet vilka det är som läser? Det skulle vara väldigt kul, cause I'm Nyfikon you know ;D Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: madde

ja läser så klart :D Förresten hur gick de på den omtalade bråten träning? haha =) äru nå proffs nu då ? ;)

2008-05-15 @ 06:33:39
URL: http://maddiseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0