Ingen trogen bloggare längre, men..

Jag tappar liksom suget när jag läser andras babbel om familj och vänner, roliga saker och så. Det är och kommer alltid vara en stor bit av mitt liv som fattas. Jag kan tänka mig att mitt liv kan liknas vid en förlamad eller på något annat sätt handikappad, man blir låst. Jag är låst att inte kunna tänka vissa tankar, göra vissa saker.. för att det är för svårt rent psykiskt. När alla andra går hem, vart går jag då? Det här är inte mitt hem. Mitt hem har alltid varit fullt av stim och ljud, allting har alltid varit upptaget, toaletterna, telefonen, datorerna.. Nu har jag allt för mig själv, i princip. Fyfan säger jag.

Dagen i sig har varit väldigt lyckad fram tills nu. Hade sista idrottslektionen imorse, hur rolig som helst! Fick dessutom MVG i idrott & hälsa A. :) Sen hade vi biologi på kemin. Viveca ringde (Franskaläraren) och frågade mig när jag skulle göra muntliga nationella. Det fick bli efter biologin, vi babblade lite franska, sen när det var klart svävade vi som vanligt ut på en massa andra diskutioner. :P Klarade franskan även i år, och nu är den slut! :D Återstår bara att åka ner och nöta in. Sen blev det lite lunch, vi satt i skuggan på gräset och lyssnade på musik, mycket härligt! Sen blev det en biologi till, fick reda på ännu ett MVG i Naturkunskap A och låg väldigt bra till att få ett i Biologi A också!! Så härligt!!

  Jag och Erica sprang till bussen, åkte hem i en smällhet buss. Hann innanför dörrn, slängde på min minsta kläderna jag kunde hitta, det är fan inte roligt att gå i jeans. Sen hämtade Erica mig, DUKTIG som hon är klarade hon både uppskrivning och uppkörning på första försöket! Åkte och hämtade Carro o David för att sen susa iväg till Örebro;) Fick shoppingfnatt och drog till med en fotlänk, lite prylar till personalfesten; peruk, ansiktsfärg och en tuta! Köpte en lila klänning, mycket fin! :) Sen köpte jag en bikiniöverdel som jag har längtat efter! Drog hem, fick dock inte bada för Erica, hon orkade inte köra in vid Lanna:P

  Och så var man hemma. Ringde Anna & Sabina men dom svarade inte. Ringde Björn, men han och Petra hade druckit så dom kunde inte komma och hälsa på.. Ringde även till Micke vilket blev min räddning för en stund..<3 Han ringde upp lite senare efter att vi hade lagt på för att berätta att han var på väg till Niklas, hela samtalet slutade med att han TYDLIGT suckade av avsky för mitt prat, det blev ett kort och snabbt, otrevligt, avslut. Tack..

  Uppenbarligen var min lille vän lite lyhörd idag, fick ca 5 min senare ett förlåt-sms. Det uppskattades..

  Och imorgon fyller JENNIE 18 ÅR! Hon har bjudit oss på kalas på kvällen ;) Det ser jag verkligen fram emot!
 
  Och kvällen ska jag tillbringa med en promenad, kolla på tv, ta en dusch och läsa min älskade bok. (Hihi nöörd) Nej men "Män som hatar kvinnor", en äkta bladvändare ;) Och mina små vänner får gärna höra av sig, sitter nämligen ensam hemma ikväll också..:/ Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0