Helgen

Jaaani.
Är så arg på mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vill ta ut det på någon men allt är bara så jävla mitt felså det finns inte!!
Kunde åkt med Björn och Petra hem igår, gratis. Men ville stanna hos Micke lite till så jag tänkte offra 200 för att få stanna lite.. beställde biljett imorse MED ombokningsskydd!! 14:53, fick för mig att det stod 15:53. Kompå att jag borde kolla en extra gång när klockan var 14:50 o naturligtvis hann jag inte boka om till klockan slog 14:53. HAAAAAAAAAAAT! Så nu kostar resan helt plötsligt drygt 380 spänn istället för noll. Har lagt ut över 3000 spänn på en vecka och jag har inte ens köpt present åt Micke, Sabina, Jonna eller Becca än. Jag är allvarligt talat störd i huvet. Vad fan ska jag leva på nu då hade jag tänkt mig? ÅÅh, andas. Nu ska jag ner o försöka va snäll mot min pojkvän dom sista timmarna innan jag åker. Skriver nåt när jag är hemma kanske.. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0