Födelsedag, elevråd mm.

Hej på er!

Ska börja med att berätta att min fotbollsträning gick okej! KOnditionen är inte den bästa, och inte tekniken heller, men det ska nog ordna sig! :)

Nu har vi haft vårat lilla årsmöte med elevrådet! Och jag måste säga att jag ångrar mig djupt för allt ont jag någonsin sagt om Mlin Persson, vår ordförande. Jag har underskattat dig, det är aldrig lätt att ha o göra med en hög med folk som själva gärna vill föra ordet, bestämma osv. Sanja hade gjort världens plan om vilka vi skulle nominera till styrelsen nästa år.. David Söderholm till ordförande, Martin till vice ordförande och mig till sekreterare. Men elevrådet skulle komma med sina förslag först.. "Och till sekreterare har vi valt att nominera Anna Bengtsson!" (????) :D Kors i taket! Såå jag blir sekreterare nästa år eftersom jag var den ända nominerade haha! Martin o Sanja har tydligen gått ut offentligt nu med deras sexuella relation, eller vad det nu är?! haha Sanja trodde att hon hade Martins fulla stöd i alla frågor men han råkade säga emot henne i en .. då hör man Sanjas röst ur en fullständig tystnad "Nu blir det inget sex på TVÅ månader!!"  Haha jaa är vi förvånade?

Sen var det födelsedag igår!! O oj vad nöjd jag är! Fick mycket fina presenter, umgicks med ALLA mina bästa vänner! Fick mina efterlängtade lila tröja, diamantörhängen, skor, en klänning, shorts, solbrillor, 7 chokladkakor mm. ;D

Äh jag har ingen ro i kroppen eller känsla för att skriva, märks det kanske? Det är någonting som känns fel och kommer alltid att göra. Nu är jag lika gammal som Axel blev, i siffror iaf. Allt är är bara så fel, så jävla märkligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Löfgren

Grattis Anna:D Hoppas du hade en bra födelsedag:D

2008-05-28 @ 20:56:15
URL: http://hanna1001.blogg.se
Postat av: Sanjuus

Men Anna! Det har ännu inte gått två månader (han väntar än ;))
Dessutom måste du erkänna att jag prickade rätt på varenda nominering, min "världens plan" gick i lås! :)
Trevlig liten blogg jag stött på! *beröm*

2008-06-05 @ 19:43:52
URL: http://www.nogg.se/babuschka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0