Bort med obehaget.. NU :D

Andas, det känns bra. :) Mamma är snällare och vädret uppmuntrar mig, trots att det var lite kallt idag. Har lite halvsköna lektioner, jobbar lite osv. :P Jobbade igår.. Snälla McDonald'sgäster, ha TÅLAMOD! Vi är också människor?! Haha jag svettades som en gris o fick skäll av VARENDA gäst som fick vänta mer än 20 sekunder.:P O så sköts min utbildning upp.. ovanligt. Allvarligt, bryter dom löftet om att jag ska få den inom 2 veckor så säger jag upp mig :P Då får jag gå en sommar utan pengar men jag slösar iaf inte bort min tid på att få skäll och stå och svettas inomhus i stekos hela dagarna ;P Jag trivs att jobba där när alla är lika trevliga som jag :D:D Haha!

Sitter o lyssnar på aaaaaaasbra musik o har precis städat mitt rum, det känns bra! I helgen kommer älskling + en massa andra HOPPAS JAG ;D Jag fyller nämligen sjutton år! hihi

Dessutom funderar jag starkt på att börja med nåt kul snart .. fotboll? Eller kanske börja dansa igen? Det var faktiskt en av Mickes kompisar som fick mig att börja tänka på detta.. vill verkligen börja spela fotboll igen men jag känner mig alldeles för kass.. :P

O så måste jag ge en tanke till min lilla guldfisk. Han har levt i mitt akvarium o kämpat o kämpat, för där har det inte varit så lätt alla gånger.. Visserligen har han ätit upp sina kompisar men han blev väl galen när han simmade omkring i grönt vatten hela dagarna:P Hur som helst, jag gjorde det rent o snyggt o släppte i en kompis som han inte skulle kunna äta upp, Egon, en ål, tillsammans med två lika stora fiskar som min guldfisk. Dom såg ut att trivas med varandra så jag åkte o jobbade .. Väl hemma gick jag upp o skulle stoppa ner lite mat till dom o såg att min guldis inte såg ut som han brukade.. HAN SAKNADE ÖGON! :O JÄÄVLA åljävel! :'( Han simmade liksom omkring utan ögon o levde!! Så jag började skrika på pappa o fick gråten i halsen! Pappa kom upp i fick tag i honom o spolade ner honom i toaletten :( R.I.P firren.. :(

Fick även ett nytt akvarium, ca 3 ggr så stort, alltså typ 70 liter eller nåt sånt :) Ska åka o handla lite nya stuffs imorrn, putsgrejjer till glaset, munstucke till pumpen, nya växter, nån mal o några fräna fiskar som ÖVERLEVER. :P O så blire jobb imorrn också.. :P Jodå, så att .....
Pusshej :D

Kommentarer
Postat av: Marre

Var det möjligtvis jag som fick dig att tänka på det där med att börja med någon idrott igen? :)

2008-05-12 @ 22:28:25
URL: http://maaarree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0