Jag har upptäckt..

att de allra flesta av mina låtar på mp3n är kärlekslåtar .. eller såna här "fan-ta-dig-för-att-du-dumpa-mig-låtar" :P Somnade faktiskt igårkväll. Hade pratat med Micke lite, han öppnade ögonen ytterligare på mig. Han analyserar förbannat bra.... Av någon anledning kände jag att samtalet tröstade mig. Så dels av det samtalet och dels av 3 dygns ständig ångest somnade jag ganska fort, typ vid 3-4 eller vad det var. Första gången jag blev väckt var av en underbar dröm. Jag drömde att den senaste tiden bara hade varit en dröm. Så jag vaknade liksom i drömmen av en obeskrivlig lycka.. Axel var tillbaka. Micke älskade mig. Mamma var som vanligt. Det var förra sommaren. Ville hänga mig när jag vaknade.
  Andra gången jag vaknade var av Jonnas sms. Sen ringde Anette och frågade om jag ville jobba. Gav upp sängen och la mig vid TVn och väntade och FÖRSÖKTE ha tålamod. Gav upp vid 12tiden och ringde iaf. Inget svar.
  Duschade och åkte till McDonald's för att träffa Amanda när hon slutade.. Men hon hade redan slutat så jag gick upp till stan för att kolla bussen.. som skulle komma två timmar senare. Så jag gick hem..
  Jonna kom hit först, vi pratade o kollade på halva Heartbreak Hotel. Sen åkte jag Amanda Erik o Jonna o hyrde "Förtrollad". Köpte yoghurt vilket är det ända jag har levt på i veckan. Tvingade i mig själv lite pasta hemma, mår illa som ett as. :) Och nu är det kväll igen....jag vill bara somna ifrån alla tankar, men det går inte. Försöker övertala mig själv att jag är stark, men det är jag inte. Jag kommer inte upp på egen han om jag väl har fallit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0