12 augusti 2008

Vaknade sent, eller ja.. jag blev väckt. Igår satt jag vid datorn till ca 2-3 och gjorde ingenting. Precis som på dom gamla goda tiderna ;D Hur som helst, trött var jag! Min ekonomi var lite lagom körd i botten när mamma kom in och viftade med något som såg ut som en paketavi, men icke. Det var lilla skatteåterbäringen. -Ka-tjing- Hehe.. där var man räddad! Städade övervåningen, kollade på sex and the city tills första säsongen va avklarad och sen bar det av till Donkan.. har varit en rätt lugn kväll, käkade där innan Camilla skjutsade hem mig, snäll som hon är! :)

Såå.... har inte sådär fruktansvärt mycket funderingar idag. Känner mig rätt så självsäker på något vis. Skolan börjar inom en vecka och jaa, jag är fortfarande dumpad, men numera ser jag det inte som något väldigt negativt. Det var en mycket mognare Michael som dök upp och tog ansvar för sitt beteende och jag ska bara vara glad att jag slapp ta tag i det. Det känns bra..

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch, skrubba mig ren. Sen blir det nog lite chokladpudding och grädde framför Sex and the City! Mycket härligt :) Hej så länge!
 
En kväll med Una och tvillingarna i Oxford.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0