Just dance!

Stööön. Lady Gaga-Just dance....en låt som nu på senare dagar har tagit mitt hjärta med storm ;) Man bli så glad! Det gäller att finna såna där små pärlor i livet, såna som får den nästan bokstavligt talat grå vardagen att bli mera tilltalande!

Mycket har hänt....

Skolan har börjat och jag är redan en bra bit efter vad jag egentligen borde, men men.... det är sånt som händer! ;D I helgen var vi hos Sabbe i skogen och mös, söp osv. Vi satt vid köksbordet och körde det roligaste "ölspelet" nånsin!! Kommer inte ihåg vad det heter men man drar igenom en kortlek och olika kort betyder olika saker.. Så dom "egna reglerna"  vart lite väl utdragna och överdrivna som att säga "How are you doin'", flirta med någon vid bordet och sen berätta  nån slags snuskig hemlighet innan man drack. Lite lagom fjortis sådär men fan va kul jag hade :D Till slut var den någon som kläckte ur sig "Vafan, du blir ju aldrig full...drick nån gång!" Menat till mig och jag tänkte, vafan....Behövde inte svepa särskilt mycket innan jag var ur kontroll.... det bidde svart så att säga:P Men det var kul så länge det varade!! Haha..

Och jag har klippt mig, känns annorlunda men är rätt nöjd.. på fredag blir det köpa nya klääääär. Härligt...Laddar upp nån före- och nån efterbild på håret..så får det bli mer text när jag har sovit ut, känner mig helt groggy.


Kommentarer
Postat av: Julia

åh jätte söt i det nya håret!

2008-08-27 @ 21:10:01
URL: http://jevlasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Really nice ;)

2008-08-27 @ 21:55:18
Postat av: maadde

FAN VAD FINT DET VART!!!!!!!

2008-08-27 @ 22:52:41
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna Löfgren

Shit va fint Anna:)

2008-09-08 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0