Gamla, gamla Karlskoga.

Det här är inget liv.

Imorrn åker jag till Trollhättan igen. Får åka med Björn och Petra ner. Hur man än vrider och vänder på det är familjen alltid viktigast. Så är det nog..

Och jag älskar fortfarande min Micke.. vi ses imorrn, hoppas jag<3

Vill också rikta min uppmärksamhet till alla gamla vänner. Det är er
(Anna Amanda Sabina Madde Jonna Becca Jennie) jag känner mig trygg med. Tack för att ni finns!

Fortsätt gärna kommentera, det värmer <3

-----

Eventhough I really love you I'm gonna smile cause i deserve to!

Varför tillåter jag ens mig själv att må såhär? Jag är stark, jag är så jävla stark! Jag vet det. Men ibland är det svårt att visa det för mig själv.. Efter ett drygt halvår dränkt i sorg är det dags att jag tar mig samman. Och jag ska vara arg istället för ledsen! Och jag ska säga vad jag tycker och tänker om alla dom där tjejerna, det förtjänar jag! Sen NÄR blev jag så ynklig?! Fyfaaaan. Ska ner till Trollhättan om en stund, kommer att få sova en natt ensam hos Micke. Jag ska inte gråta, jag kommer inte att göra det! Jag klarar mig själv. Och jag tänker inte be om ursäkt för att jag finns. Jag tänker inte tänka efter och må dåligt över varje tugga, jag tänker käka Mc Donald's när jag själv tycker att jag ska det.  Och jag skiter i att det regnar!! Jag tänker göra allt en vanlig flickvän får göra, och jag tänker inte ta mer skit. ALDRIG MER! Jag ska bli älskad villkorslöst, VILLKORSLÖST!

Vi ses =)


Kommentarer
Postat av: maddis

vwill också rikta min uppmärksamhet till alla gamla vänner. Det är er
(Anna Amanda Sabina Madde Jonna Becca Jennie) jag känner mig trygg med. Tack för att ni finns! "

göölligt att skriva med mig, jag är inte bortglömd ändå =) eller iallafall inte av dig, o du väl den ända som räknas tkr jag =)

2008-05-01 @ 13:59:05
URL: http://maddiseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0