If it makes you happy

then why the are you so sad?
Undra om man funderar för mycket nu igen .. ? Det är fan inte så konstigt i så fall, det har hänt en hel del saker på sista tiden.
  Jag har fått sommarjobb på våtsjön!! Ska bli hur kul som helst! Kan man få ett perfektare sommarjobb? Vi får väl se. :)
  I förrgår kom jag ett steg närmare Flygförarutbildningen! Mina betyg var kvalificerade för intagningstesterna. Så den 20:e ska jag till Stockholm, alldeles själv, och göra ett psyktest och förhoppningsvis ett medicinskt test. Det är då jag får reda på om ja kommer in eller inte. Läskigt....
   Men det är just nu i maj och april som alla jobbiga prov kommer, och de skrämmer mig! Har ett halvtidsprov i fysik den 24:e  bland annat.
  Sen vill jag ju gå den där teorikursen för traktorkort snart, men pengarna strular. Nu köpte vi en diamantring till mamma när hon fyllde, så det blev inte sådär våldsamt mycket kvar. Men jag ska försöka lösa det idag, för det kan bli lite tight att ta det i maj, vill ju börja åka så fort som möjligt (A) Haha! Men då har vi ännu ett problem, måste fixa fram en traktor. Det får helt enkelt bara lösa sig.
  Sen blev jag lite småförvirrad/rädd igår när min lille vän börja sura, utan anledning?? Jag fattade/fattar ingenting..Det får inte ta slut nu!! Jag överlever fan inte!! Jag älskar dig ..

Nu ska jag ner o inspektera kylskåpet, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0