Haha, ibland förvånar jag mig själv!

Nu sitter jag i Karlstad .. och hur gick det till? 
  - Joo, igår pratade jag med min lilla vän och blev lagom less på allting. Det kändes så fruktansvärt meningslöst att sitta 22 mil (eller vad det nu är) ifrån min älskling som inte mådde bra. Och så kollade jag på film med Amanda igår, Stefan och Krister. Tanken ekade fortfarande i huvudet när jag vaknade, "Avståndet är för LÅNGT!!". (Alla som har sett filmen förstår vad jag menar.) 
  Så imorse när jag vaknade hade jag inte ro att gå till skolan. Det finns så mycket jag måste lösa först. Så nu sitter jag i Karlstad, väntar på tåget till Trollhättan. Jag får bara hoppas att jag inte kommer olägligt, men det orkar jag nästan inte ens bry mig om. Usch, nästan 2 timmar kvar.. och jag är hungrig. På vägen hem ska jag fan planka, kommer bli så jävla pank annars. Igår var jag bombsäker på vad jag skulle göra med mitt liv, hade värsta planen. Idag har jag ingen aning. Men det känns skönt att göra som jag vill för en gångs skull, även fast det är dumt .. Fan jag är uttråkad, nervös och deprimerad just nu. Vafan sysslar jag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0