Just hangin'

Joorå nackspärren har tagit musten ur mig i veckan! Har gett mig själv tusen ursäkter till att inte plugga, inte träna, att köpa godis och bara göra sånt som fallit mig in! Efter tentan igår blev det ett halvt välförtjänt glas på Hard Rock, en mysbio med finfint sällskap och en relativt tidig kväll. Däckade som en klubbad säl och sov hur fint som helst hela natten. Frukosten spårade, som vanligt på söndagar, med semlor! Hade det alltför bra med kaffe fram till 12, dags att åka hem.. byter till röda linjen på t-centralen, går in, ångrar mig och går ut igen! Tog en liten vända på stan i solen, tittade på högvakten och käkade en fruktansvärt god lunch på vapiano! Den där sista timmen umgicks jag bara med mig själv och mådde förvånande bra över mitt eget sällskap. Det är det fina med Stockholm.. kan göra precis vad jag vill, när jag vill det, helt ensam och det känns inte ett dugg konstigt!

Men som vanligt har jag alltid sug efter något annat än det jag redan har. Just nu är allting bara så himla bra..Jag går en bra utbildning, har två lägenheter att disponera över, minst två helt okej extrajobb, någorlunda träningsrutin och fruktansvärt fint sällskap när jag känner för det.

Just nu saknar jag alla mina nära vänner, tryggheten hemifrån, sol och värme och lite mer motivation till skolan. Behöver även lite karaktär så jag inte bara ger upp alla projekt halvvägs som jag drar igång. Det blir så jobbigt då. :)

Men som sagt, idag har jag lite lite nackspärr och behöver en kväll under täcket med min älskade, älskade SATC! Kan inte fatta att jag har gett upp det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0